Skip to content

Reply To: Mielenosoitus Malmin puolesta 18.11.2014 klo 13

Malmin Ilmailukerho ry Forums Keskustelu Mielenosoitus Malmin puolesta 18.11.2014 klo 13 Reply To: Mielenosoitus Malmin puolesta 18.11.2014 klo 13

Pekka Juusela
Participant

Kaikille kerhon jäsenille

Malmin asia on niin tärkeä, että toivoisin kaikkien osallistuvan mielenilmaukseen. Niidenkin, jotka normaaliin ja vaatimattomaan suomalaiseen tapaan saattavat vierastaa Eduskuntatalon edessä seisoskelua. Itse olen juuri täyttänyt 68 vuotta ja varmasti olen paikalla. Addressin sisältö ja sen muu lobbaus ovat toki tuiki tärkeitä toimia, mutta asiaa auttaisi aika lailla, jos mielenilmauksessa tiistaina olisi paikalla merkittävä joukko. Mielikuvat vaikuttavat, ja on iso ero sillä, saadaanko paikalle parikymmentä aktiivia vai vaikkapa pari sataa tai mieluummin enemmänkin. Ottakaa kaikki Helsingissä tai lähellä töissä olevat vähän pitempi lounastauko tiistaina, jos mitenkään voitte, ja reippailkaa Eduskuntatalolle osoittamaan kannatuksenne Malmin säityttämisen puolesta!

Kuten monet teistä ovat huomanneet, muutama päivä sitten toisessa merkittävässä iltapäivälehdessämme oli varsin ansiokas Malmia puoltava kirjoitus, jossa perusteltiin lentoaseman säilyttämistä mm. kulttuurisyistä ja siteerattiin useita säilyttämistä koskevia suosituksia ja päätöksiä. Tämänkin kirjoituksen ovat monet valistuneet poliittiset päättäjämme todennäköisesti lukeneet, Asia on todella tärkeä, Malmin tuhoaminen olisi kulttuuriskandaali.

Enpä tämän parempaa palopuhetta keksinyt, mutta tulkaa nyt kaikki ihmeessaä paikalle! Malmi pitää pelastaa.

Pekka 68v

Vielä PPL voimassa ja haluan lentaa Malimilta

Aihe: .