Malmin Ilmailukerho ry › Forums › Keskustelu › Hallituksen esitys kaluston uudistamisesta › Reply To: Hallituksen esitys kaluston uudistamisesta
Minustakin olisi todella kivaa päästä lentämään IFR lentoja MIK koneella !
Pari juttua jotka tuossa silti pistää silmään…
DA 20/40 ei meikäläinen mahdu ! Se on vain fyysinen mahdottomuus, että yli 190 henkilö lentää niitä koneita. Eli sellaiset jäsenet on jatkossa – no fly !
Minua eniten jännittää se mikä on oikeasti DA koneiden jakso, ei siis moottorin vaan koneen. Käykääpäs katsomassa KAS siiven etureunoja. Kuten Miika tuossa kysyi, mikä on rungon (siipien) jakso ? Tietääkö sitä kukaan vai onko se vain “kiva kun olis” juttu ?
Kerhossa tiedetään että vanha ja väsynyt C jaksaa silti (pelti taipuu muttei …) mutta miten on lasikuidun kanssa, mitä esim. KAS siiven kanssa käy kun se olisi yhdenkin yön (talven) taivasalla ? Saatikka sitten se G1000, eli tarvitaanko 2-3 koneen halli paikat ?
Ihan vain kyselen, ettei koko hinnoittelu mene sen taakse että olis kivaa….
Sami