Skip to content

Reply To: Hallituksen esitys kaluston uudistamisesta

Malmin Ilmailukerho ry Forums Keskustelu Hallituksen esitys kaluston uudistamisesta Reply To: Hallituksen esitys kaluston uudistamisesta

Sami Launonen
Participant

Jostain kumman syystä vain yksi (Antti) on kommentoinut sitä fyysistä asiaa että DA koneet eivät sovi kaikille jotka kerhossamme lentävät.

Niin kivaa kuin olisikin, ei DA kone tule näillä näkymin lentämään minun ohjaamana, kun siihen ei järkevästi mahdu ! Koneenahan se olisi hieno, 2010-lukulainen jne… Mutta kun fyysiset rajoitteet tulevat vastaan, olen minä sitä vastaan !

Kyllä tuolla MIK nykyisellä kalustolla siellä ulkoimailla pärjää, ei se siitä koneen kehittelyn vuodesta ole kiinni. Nimimerkillä testattu on.

Toki, olis se kivaa, mutta tuossa toisessa kerhossa jossa olen puolivuotta ollut myös jäsenenä, ei se uusi ja taatusti hieno kone ole tehnytkään siitä mitään tulevaisuuden toivoa. Päinvastoin, se uusi kone laitettiin talveksi seisomaan.

Hieman minua pelottaa, niin jo viimeksi, että ne jotka haluavat että olisi kivaa uutta, kovasti haluavat sitä, mutta mitä sitten kun se on platalla? Nythän on niin, että MIK jäsenellä on DDS käytössä, lento määriä en nyt tiedä, pystyisikö/haluaisiko Jani valottamaan paljonko “muut” ovat lentäneet KAS:illa ? Nuo esitetyt tuntihinnat kun minusta ei kovasti eroa KAS hinnoista, toki voin olla väärässä edellisistä johtuen.

Ja ihan kaikille tiedoksi, olisi minusta myös mukavaa että olisi uudet koneet, mieluiten IFR kelpoisina ja kohtuu hinnoilla. Mutta onnistuuko se ?

Mielenkiinnosta, mitkä uudet koneet (ilmeisesti lasikuitu on uutta) on 4 tunnin koneita 4 hengellä ?

Sami

Aihe: .