Skip to content

Maaliinlaskukisat Hyvinkäällä lauantaina 4.9.2010 (MIK/JP/FLK)

Malmin Ilmailukerho ry Forums Keskustelu Maaliinlaskukisat Hyvinkäällä lauantaina 4.9.2010 (MIK/JP/FLK)

• This topic is empty.
Viewing 9 reply threads
  • Author
      Miika Asunta
      Participant

Jukolan Pilottien, Finnairin lentokerhon ja Malmin ilmailukerhon väliset maaliinlaskukisat pidetään Hyvinkään lentokentällä (EFHV) lauantaina 4.9.2010.

COX ja CTL on varattu kilpailua varten – jos joku haluaa osallistua KAT:illa tervetuloa mukaan, mutta huolehdi konevaraus kuntoon.

Tarvitsemme myös toimitsijoita – MIK toimii tänä vuonna järjestäjänä, joten tuomariston puheenjohtaja tarvitaan meiltä. Mittamiehiä on toivottu joka kerhosta. Valo- ja videokuvaajat niinikään tervetuloa mukaan.

Aikataulu:

9-10 vapaamuotoinen kahvittelu. Jukolan Pilotit myy kahvia, teetä, sämpylää ym. kerhohinnoin.

10-10.30 Briefing, joka on kilpailjoille pakollinen

11-> Maaliinlaskukisa RW 04/22

n. 14.30 -15 Tulostenlaskenta ja vapaamuotoista kahvittelua

n. 15 palkintojenjako

Laitoin kerhohuoneen vanhan puolen ilmoitustaululle infoa, sekä ILMOITTAUTUMISLISTAn, joka toivottavasti täyttyy nopeasti.

terv. Miika Asunta

Miika Asunta
      Participant

CTL:n sisäänajo on vielä kesken, joten sitä voidaan käyttää kisoissa vasta kun sisäänajovaihe on saatu päätökseen, toivottavasti nämä tunnit saadaan täyteen ja niitä seuraava ja huolto valmiiksi ennen.

Miika Asunta
      Participant

Ilmoittautumislista on kovin tyhjä – pitääkö alkaa määrätä vapaaehtoisia? :)

Marko Einamo
      Member

Voisin lähteä mukaan jos mahtuu … pääseekös kisa aamuna yhtään treenaamaan ?

Thomas Hansson
      Participant

Minä voisin lähteä mukaan mittamieheksi…

// Thomas

Tuomas Kuosmanen
      Participant

Voikos kisaan ilmoittautua myös esim tässä ketjussa?

Mä voisin tulla kanssa mukaan, cox ja ctl on ilmeisesti käytettävissä, KAT taisi olla menossa matkalennolle tuolloin? Tarvitaanko siirtomiehistöjä Malmi-Hyvinkää-välille?

//T

Markku Karekari
      Participant

Saatan tulla paikalle jos kelit sallii voin sitten osallistua mittaporukkaan.

//M.Karekari

Tuomas Kuosmanen
      Participant

KAT on myös käytettävissä kisaan, lennän sen Malmilta Hyvinkäälle aamulla ja osallistun sillä, tankkaan sen täyteen niin siinä riittää bensaa muillekin jos halukkaita on :)

Haluaisiko muuten joku lentää sen pois Hyvinkäältä illalla? Mulla on myös autokyyti tarjolla pois kentältä ja kone olisi sen puolesta käytettävissä kisan jälkeen jos halukkaita löytyy.

– Tuomas

Miika Asunta
      Participant

Tuomisen Tuomolta tuli viestiä että on halukas siirtolentämään CTL:n Hyvinkäälle.

Varmaan parasta kokoontua aamukahdeksaksi Malmille, myös autoilijat, katsellaan säätilanne ja jaetaan porukka sitten koneisiin.

Olen ollut itse pari päivää syysflunssan takia pois pelistä, mutta ymmärtääkseni järjestelyjen osalta kaiken pitäisi olla arvaamatonta säätä lukuunottamatta kunnossa.

terv. Miika

Sami Launonen
      Participant

Kisat pidetty ja menivät mielestäni todella mukavasti !!!

Hauskaa oli ja kilpailijoitakin löytyi lopulta kaikkiaan 21 kpl. MIK:istä oli hyvä osanotto. Ikävä kyllä kisan voitto jäi Jukolan piloteille mutta kisan kolmanneksi ja MIK parhaaksi päätyi “mittamies” Thomas Hansson.

Kerhojen välisessä kilpailussa MIK oli kuitenkin jo toisella sijalla. Kiitos erityisesti tuoreille piloteille.

Kiitos kaikille osallistujille ja kunhan saamme kaikki tulokset Hyvinkäältä, laitamme ne luonnollisesti myös näkyville.

Sami L

Viewing 9 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.

Aihe: .