Skip to content

Matkalennolle mukaan – EFHF-EFTP-EFHF 14.9. klo 11-14:30.

Malmin Ilmailukerho ry Forums Keskustelu Matkalennolle mukaan – EFHF-EFTP-EFHF 14.9. klo 11-14:30.

• This topic is empty.
Viewing 2 reply threads
  • Author

Morjensta.

Löytyskö täältä “seuraa” matkalennolle Pirkkalaan ja takaisin. Koneena COX ja päivämääränä keskiviikko 14.9. klo 11-14.30.

Olen kerhossamme uusi jäsen, muutin Helsinkiin (Santahaminaan) Ylöjärveltä – Pirkkalassa olen lentänyt jonkin verran C177B Cardinalilla ja Beech Musketeerilla. Kerhotarkkarin lensin COXilla muutama viikko sitten – Malmilla en ole lentänyt kovinkaan paljoa. Siksipä vähän seuraksi kyselen henkilöä, jolle Malmin kuviot ovat kirkkaammat kuin minulla. Haen siis “tukea ja turvaa” ahtaalla lähialueella toimimiseen.

Mites tästä viestistä nyt jäi sellanen kuva, että täällä kirjoittelee täys tumpelo :-) – ihan lupakirjallinen kaveri olen, päivätyöni teen PV:ssa Ranger -UAV järjestelmän parissa. Malmi vaan on toimintaympäristönä hieman vieras.

T. Teemu,

040-8232348

BTW

Mitkäs vaatimukset näillä sivuilla on tuon avattaren luomiseksi? En millään saa kuvaa näkymään, vaikka olen pienentänyt sen noin 70kt kokoiseksi?

Marko Einamo
      Member

Toivottavasti olet saannut matkaseuraa. Arkisin keskellä päivää saataa olla hieman haastellisempaa saada ketään mukaan. Lauantaisin ja viikonloppuisin saat varmasti kyytilisiä kerholat paikallislennolle niin Malmin kuviot tulevat tutuiksi.

Tuo kuvan lisääminen pitäisi kyllä onnistua tuolta omien tietojen muutos kohdasta. Jos ei onnistu niin voit koittaa pistää kuvan webmaster@mik.fi listalle niin arvon web gurut varmaan auttavat.

Viewing 2 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.

Aihe: .