Skip to content

SRH teorioita

Malmin Ilmailukerho ry Forums Keskustelu SRH teorioita

• This topic is empty.
Viewing 10 reply threads
  • Author
      Marko Einamo
      Member

Jokunen kysely on tullut SRH tekniikaan liittyen. Onko muita kiinnostuneita “tyyppikursille”, jossa käytäisiin läpi SRH:n nappuloita ja tekniikkaa ? Käsikirjan kertauksen jälkeen voisi kiinnostuneet käydä koneella lentämässä tyyppilennot opettajankanssa.

Järkätään jos kiinnostuneita löytyy. Kaikki kiinnostuneet mukaan kertausmielessä tai muuten asiasta kiinnostuneena.

t:Marko

Matti Halme
      Member

Olen kiinnostunut.

t. Matti

Samoin olen minäkin kiinnostunut.

Olli

Mukana ollaan jos järkätään.

Marko Einamo
      Member

jos lupaatte tulla joukolla paikalle niin järkätään … jollekin tulevalle lauantaille. Onko teillä halua lentää eli varataanko opea + konettakin ?

Puhutaan/suunnittelaan huomenna kerholla tapahtumaa ja lyödään ajankohta lukkoon.

Matti Halme
      Member

En pääse mukaan suunnittelemaan, mutta “integroitu” paketti lentoineen käy mainiosti. Mikä tahansa tuleva viikonloppu käy mulle.

Ja meille Villen kanssa sopisi ensi viikonloppua (17.-18.3.) lukuunottamatta mikä tahansa muu tuleva viikonloppu. Me ehdimmekin jo aiemmin sopia opettajan kanssa lennoista keväällä, mutta teoriat siis kiinnostavat kyllä.

Juho Kolehmainen
      Participant

Täällä yksi kiinnostunut lisää. Jos samantein pääsee myös lentämään niin aina vaan parempi.

Joko tähän sovittiin joku viikonloppu? Minulle ainoa rajoitus on lauantai 24.3 ja silloinkin aamupäivänä vielä ehtisi.

T: Juho

Marko Einamo
      Member

Aikaa ei ole vielä sovittu. Pitää sovitella kerhon muiden aktiviteettien kanssa sekä innostaa pari kerholaista opetus hommiin.

t:Marko

Esa Pappila
      Member

Kausi on hyvä alkaa kertaamalla, eli mukana.

T: Esa

Marko Einamo
      Member

Ei ole aikaa vieläkään lyöty lukkoon täytyy kysellä mitä kaikkea tulevina viikonloppuina on tulossa ettei tehdä tupla tilaisuuksia :-)

Viewing 10 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.

Aihe: .