Skip to content

Tekstiviesti-ilmoitukset poistuneet?

Malmin Ilmailukerho ry Forums Keskustelu Tekstiviesti-ilmoitukset poistuneet?

• This topic is empty.
Viewing 4 reply threads
  • Author
      Pamir Albayrak
      Participant

Aiemmin koneiden huollon tms. yhteydessä peruuntuneiden lentovarausten osalta on tullut tekstiviesti-ilmoitus. Meinasin jo lähteä Malmille, mutta huomasin viime hetkellä varauksen peruuntuneen. Onko järjestelmässä vikaa vai onko se poistunut käytöstä?

Miika Asunta
      Participant

Tekstiviesti-ilmoituksen pitäisi toimia ihan normaalisti, huoltovarauksen tekijä saa myös itse tekstarin.

Mikä kone, mikä päivä – voin selvitellä.

Pamir Albayrak
      Participant

STL oli kyseessä, nyt maanantaina oli ensimmäinen varaus

Miika Asunta
      Participant

Tekstiviestit toimivat normaalisti, sekä SRH:sta että STL:stä on tullut minulle peruutusilmoitukset tällä viikolla.

Valitettavasti meille ei jää tietoa kenelle viestejä on lähetetty, mutta alkuperäiset varaukset otetaan varmuuden vuoksi talteen, ja tuo löytyy, joten tekstiviestin olisi pitänyt myös lähteä. Olisiko nettiyhteys pätkinyt kriittisellä hetkellä, tai palveluntarjoajalla ollut palvelin nurin. Mene ja tiedä.

Pamir Albayrak
      Participant

Tässä taisi olla taustalla klassinen yhdistelmä älytöntä puhelinta ja hieman vähä-älyistä käyttäjää =D edellinen puhelin meni kaput ja vaihdettuani uuteen viesti tuli läpi jälkikäteen.

Sen sijaan risuja STL:n osalta tältä päivältä – olin matkalla kentälle tänään, kun tuli tekstiviesti-ilmo huollon venymisestä _eiliseltä_ perjantaihin. Viikon ainoa VMC meni sivu suun… sattuuhan näitä, vaan mieluiten olisin tiennyt tästä jo eilen.

Viewing 4 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.

Aihe: .