Skip to content

Verkostoitumista on edistettävä tehostetusti

Malmin Ilmailukerho ry Forums Keskustelu Verkostoitumista on edistettävä tehostetusti

• This topic is empty.
Viewing 0 reply threads
  • Author
      Jyri Virmalainen
      Participant

Lähestyvä tilinpäätöskokous on loistava tilaisuus taas verkostoitua MIKin jäsenet sisäisesti. Toivon, että hallitus panostaa siihen energiaa, että me lentäjät pääsemme verkostoitumaan mahd.hyvin. Koska kaikki ideat pitäisi saada jotenkin pureksittua yhdessä, jotta tulevaisuuden eri vaihtoehdot lentotoiminnalle selkenevät paremmin.

Kaipaan myös yhteis/tutumistilaisuuksia kentän muiden kerhojen kanssa. Itse korjaan tilannet tunkeutumalla naapurikerhojen tilaisuuksiin väkisin. Mutta hallitukset tässä tilanteessa on keskeisellä sijalla.

Voin olla väärässä näin vihreänä MIK:n jäsenenä, mutta minulle on syntynyt kuva, että MIK/Kevytilmailu/MILK-kerhojen hallitukset eivät pahemmin ole pitäneet verkostoitumistilaisuuksia. Siinä hukataan aivomassan hyödyntäminen. Jos MIKissä on 130 lentäjää rekisterissä, ja näissä kahdessa muussa kussakin saman verran, kuten luulen, tekee se 390 lentäjää mikä on HUISIN PALJON . Kannattaa järjestää hallitusten väliset juomajaiset jos ei muuta.

Viewing 0 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.

Aihe: .