Skip to content

CTL tilannepäivitys

Kierroslukumittari on tänään testattu ja havaittiin että se näyttää 50 kierrosta liian pientä lukemaa. Eli jos se näyttää 2400, todellisuudessa kierrosluku on 2450. Jos mittari näyttää 2300, kierroksia on 2350, 1000 => 1050, jne.

Polttoaineen kulutus on vielä liian suuri. Kulutus näyttää 45 minuutin testilentojen perusteella olevan laihennettuna peräti 45 litraa tunnissa, eli täysillä tankeilla toiminta-aika on syytä laskea 3 tunnin mukaan.

Uusi kaasutin on haussa, ja kun sellainen löytyy, se asennetaan viipymättä. Verrokkikoneessa kulutus on 2350 kierroksella laihennettuna 34 litraa, joten toivottavasti saamme kulutuslukemat paremmalle tolalle mahdollisimman pian.

Laippojen ulostulo on mekaanisesti rajoitettu enintään 30 asteeseen (alunperin 40 astetta). Laippaindikaattorin neulan liikerata on tästä huolimatta kuitenkin 40 astetta, mutta laippa-asetus on siitä huolimatta maksimissaan 30 astetta.

Kone on siis lentokelpoinen.

Sekä CTL:n että COX:in GPS-tietokannat on päivitetty. SRH:n GPS:sään on uusi paristo tilauksessa – herjailee jo alhaisesta jännitteestä.

Kalusto

Aihe: Jäsenuutiset, Kalusto.